Benvidos!
Ola nen@s de 3ºB
Preséntovos este blog que nos vai a permitir estar en contacto mentres continuamos co reto de acabar con este virus.
Estos días irei subindo á rede diferentes propostas a materiais que vos poden axudar a levar mellor este tempo na casa.
Un saúdo!!
Hola Miguel, soy Lúa.Gracias por el blog
ResponderEliminarDe nada Lúa, espero que os guste.
Eliminar